Kärlek till en kofta

Hej! Började det nya året med att jobba i två dagar, inventerade på dollar store. Men med roliga människor så var det inte så tråkigt ändå, andra dagen var Hanna där också vilket var väldigt roligt eftersom vi inte träffats på så länge. Igår hade jag en mysig dag med gamla saknade vänner, men nu har vi planerat in roliga saker vi ska göra. Jag och Klaudia ska bland annat åka och hälsa på Moa i Falun någon helg framöver. Idag tog jag en låång sovmorgon, och har legat och kollat på Vampire diaries resten av dagen. Måste passa på med lata dagar innan skolan börjar igen!

Jag tycker väldigt mycket om odd molly kofterna i modellen lovley knit, och jag har redan en röd. Men när jag såg den här svarta med rosa band, blev jag smått kär. Så tänker köpa den så fort lönen kommit! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0