Redo att dö för att känna att jag lever

Brukar inte vara så privat i min blogg, men kan säga att jag under tvåan haft en jobbig period i livet. Men allt har sin tid som min mamma brukar säga, och det är inte förän man varit på botten som man kan nå toppen. Det var längesen jag kände mig så här levande som jag gör nu! Är självklart glad för att gått ut tvåan med bra betyg, har underbara vänner & familj och ett långt sommarlov framför mig med massa roliga saker!! Men framförallt känner jag mig stark i mig själv och det är viktigast av allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina virkade shorts som du har på bilden i detta inlägget? :))) och vad kostade dom? :)

Svar: Hej! Jag köpte dom på Ginatricot för cirka ett år sedan, tror dom kostade 249 kr :)
None None

2014-06-20 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0