Efter sol kommer regn

Igår var en mysig dag, slutade skolan tidigt och drog ner på stan i det fina vädret tillsammans med Ida. Mötte sedan upp Klara när hon slutat, vi köpte med oss en frappe och satt och njöt i badhusparken. På eftermiddagen kollade vi på student balen och sedan åt jag, Klara och Emmie middag på Via Grande. Det är alltid något speciellt med att äta på uteservering första gången för året. Kvällen blev dock inte lika lyckad, den slutade med att vi hamnade på donken genomblöta.. Men men, med trevligt sällskap så blir det ändå inte tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bananpizzan <3<3

2014-05-24 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0