Middags bjudningar

Hej! Sorry för dålig uppdatering, men jag har helt glömt bort bloggen när det varit mycket annat. I förrgår så kom iallafall Klara och Linda på middag hos mig. Sedan igår efter en lång och seg dag på skolan skyndade jag mig hem, för att sedan åka till Linda på middag tillsammans med henne och Frida. Efter middagen åkte vi och kollade på hockey. Östersund förlorade dock tyvärr mot Sundsvall med 5-3. Har inte haft så mycket plugg.. men nu har jag en hel del att börja ta tag i.

(Lånade dessa bilder från Lindas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0