Sämre vecka

Hej, just nu känns vardagen rätt jobbig. Jag har åkt på en hud infektion i min fot.  Har mått dåligt i nästan en vecka.. Har ont i kroppen och i fredags började jag ha feber, och på Lördag kväll svällde min vänster fot upp helt så åkte in på akuten. Där konstaterade dem rosfeber (hudinfektion) kommit av ett litet j* skavsår, fick direkt antibiotika så ska ta det i tio dagar. Men än har det inte blivit bättre, och har mycket plugg just nu vilket jag inte orkat med. Suck! Tur att min mamma är hos mig nu iallafall. 

Så här less känner jag mig just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0