Today

 
 
Hej! Idag så började vi tidigt som vi gör alla dagar förutom måndagar. Jag och Linda gick hem till mig på håltimmen eller snarare håltimmarna.. vi har alltid det på tisdags förmiddagarna. Vi fixade lunch hos mig och hade det trevligt. Fick också skåp nycklarna idag, så skönt för det är så jobbigt att gå runt och bära på alla saker. Idag hade jag på mig min nya tröja och klocka för första gången, tycker det kan vara snyggt att ha enkla kläder och fina detaljer till. Allt jag har på mig kommer från Ginatricot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0