Från London

 
 
Här är det som fick följa med mig hem från London, nästan alla tröjor och toppar köpte jag inne på Primark som har fina kläder till ett billigt pris. Hittade även en väska, en plånbok, en täck väst och en jacka med päls där. Köpte en pike tröja och två par byxor på Hollister, bara älskar deras jeans så sköna och snygga! Sedan två tröjor och lite smycken på Forever 21. Inne på Victorias secret köpte jag trosor, en bh, tre body mistes, en body butter och en parfym. Två mascaror från Boots, och sist men inte minst ett par svarta Hunter stövlar från Harrods.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0