Dagens

Idag hade vi en redovisning på engelskan och på mitt individuella val träningslära kollade vi på en föreläsnings film om kost, var faktiskt väldigt intressant. Sedan slutade jag eftersom att jag inte kan ha egen träning när jag är sjuk. Nu blir det att packa för ska hem till Svenstavik i helgen, ska även ta en fika innan med Linda. Kanske blir en kanelbulle eftersom det är den speciella dagen. 


Kofta från BikBok, virkad topp från Ginatricot, jeans från Rut m.fl, klocka Daniel Wellington och Hunter stövlar från Harrods.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0