Bra helg!

Är på väg hem efter en bra helg i Stockholm. Jag och pappa har bott hos min bror och hans fru, vilket har varit väldigt trevligt! Igår åkte jag till Mikaela, var väldigt roligt att få träffa henne och vi hade mycket att berätta för varandra. Så åt middag och hade myskväll med henne och Anneli, synd bara att jag inte hann träffa Erika. Har också sprungit runt i affärer och shoppat en del. Har äntligen hittat en vinterjacka, kan visa bättre bilder på den när jag kommer hem. Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0