Never give up

Hej! Gårdagens kväll tillbringade jag tillsammans med Ida och Linda, och vi hade det väldigt mysigt! Kollade på tv, åt godsaker, drack te och pratade om livet. Idag fick vi sluta tidigare, eller ja.. "eget arbete"men jag gick ner på stan och mötte upp pappa. Vi fikade på törners och sedan hade jag utvecklingssamtal, vilket gick bra. Nu sitter jag i soffan mätt och belåten efter en god middag. Har även äntligen skrivit klart en svenska uppsats som borde varit inskickad, så ska ta och göra det nu! Men ha en bra kväll allihopa, puss 💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0