Sommar planer

Vart har sommaren tagit vägen?? det är redan mitten utav juli och den riktiga sommar värmen har inte kommit än, har ju bara varit några fina dagar lite då och då.. men inget som har hållit i sig. Det gör verkligen att jag längtar tillbaka till värmen på Rhodos! Men men jag har ju faktiskt roliga saker att se fram emot oavsett vädret. Jag och Klara har lite spontant planerat in en Stockholms resa, så vi åker nästa fredag. Sedan när vi kommer tillbaka är det ju yran, och om exakt en månad fyller jag år! Sedan får vi se om min och pappas resa till London blir i augusti eller i höst.
 
Tog en bild från stranden i Rhodos stad, saknar Grekland! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0