Packar för Stockholm

Hello! Just nu håller jag på att packa för imorgon drar jag till Stockholm, ska bli riktigt skönt att få åka bort en helg. Vi åker lite senare imorgon, för jag ska gå på psykologi lektionen och sen ta 12.20 bussen till Svenstavik. Så jag hinner nog inte på stan något imorgon, vi kommer nog bara gå ut och äta middag på någon trevlig resturang med bror. Hehe men det lär ju bli desto längre shopping dag på Lördagen. Kommer bli super kul att vara med min fina vän i Stockholm igen! Ska bara njuta denna helg och tänka bort allt som känns jobbigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0