På skidtur

Hej! Just nu sitter jag hemma i lägenheten och äter kvällsfika. Är ganska trött så jag lägger mig nog tidigt ikväll. Idag så var jag och pappa och åkte skidor i fjällen, vi började från Storhogna och åkte till jaktstugan för att stanna och äta hjortron våfflor. Sedan när vi skulle åka tillbaka tänkte vi åka en annan väg, men då åker vi helt fel så det blir en längre tur än vad vi tänkt.. Totalt åkte vi nästan tre mil, vi fick skynda oss för att det inte skulle hinna bli mörkt hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0