Onsdag

Idag har det varit en väldigt jobbig dag, onsdagar är vanligtvis väldigt långa med många olika lektioner. Men idag var även alla vi ettor som går 1:a året på samhälls programmet på information i aulan om inriktnings valen till tvåan. Det var säkert inte något speciellt för dem som vet vad dem vill välja.. Men för mig blev det bara ännu svårare! För jag vet inte vad jag vill gå, jag funderar på hur klasserna kommer delas upp, vilka lärare som kommer bytas ut till tvåan o.s.v. Känns inte alls lätt just nu. Tycker därför att det är skönt att mysa ner mig i soffan och bara tänka bort allting ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0