Året som varit

Året som varit har både varit upp och ner, det har hänt bra saker och jag har haft roliga stunder. Men det har också varit en del jobbiga saker att gå igenom.. och jag har inte alltid mått så bra. Jag tänker inte ha några nyårslöften till det här året. Istället tänker jag att det här ska bli ett år då jag ska må riktigt bra och göra en massa roliga saker. För om man mår bra ser man sitt egna värde och tror på sig själv, och då kan man uppfylla allt det man vill utan krav på sig själv.
Täker dela med mig av bra saker och stunder från året som varit!
 
Mysig helg med mina brudar i våran stuga på Storhogna.
Påsk firande med släkten.
Underbara vår/ vinter dagar i fjällen tillsammans med pappa.
När man är så lycklig att det känns som att sväva på rosa moln.
Packa sig klar för två veckor till Rhodos, och känslan av att få gå ut första året med mycket nya erfarenheter, nya underbara vänner och bra betyg!
Två helt underbara veckor på Rhodos ♥
En rolig och mysig Stockholmsresa tillsammans med Klara.
Härliga sommarkvällar med vänner som yrankvällarna!
En glad och brun sjuttonåring!
 
En rolig resa till London med pappa!
Mycket nya saker, och det bästa var från Victorias secret!
Roliga fester som Halloween maskeraden.

 
Mina underbaraste som jag aldrig skulle klara mig utan ♥
Många myskvällar i December!
En trevlig jul tillsammans med familj, släkt och vänner!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0