Otur..

Igår så gör jag det igen.. jag tappar min mobil telefon i toaletten. Det var två år sedan jag tappade min förra telefon och det skulle inte förvåna mig om det är exakt samma datum som för två år sedan. Haha.. det är som att det ligger en förbannelse över mig och mina telefoner. Den fungerar iallafall någorlunda, jag kan ringa, smsa och så. Men en del av den är fylld av vatten så det går inte att ta kort, och det går heller inte att använda ena knappen, så de är ganska så störigt! Ja för er som inte visste så har jag en xperia x10 mini. Tycker inte om den så värst, men jag vill välja själv när jag ska byta telefon och inte för att jag måste göra det. Men nu ska jag dra iväg på skolan, så vi hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0