Hemma i lägenheten

Hejsan allihopa! Nu har jag kommit hem till min lägenhet efter några dagar borta, först hemma i svenstavik i torsdags och sedan helgen som jag spenderat i Stockholm hos min bror. Det vart en riktigt trevlig helg, bara få umgås med pappa och Micke. Vi åt god mat på mysiga resturanger, och umgicks hemma i Mickes lägenhet som är väldigt fin! Det blir inte så ofta eftersom att vi bor så pass långt ifån varandra, och jag studerar och han arbetar med sin egna advokatfirma. Men nu tillbaks till vardagen så måste jag ta itu med lite dryga grejer, ska städa här i lägenheten och göra läxor. Fast först ska jag laga till lite mat, vet inte alls vad jag ska göra. Är hungrig och orkar inte göra nåot avancerat, så det får nog bli något enkelt och snabbt! Hörs sen, puss ♥ 
 
Brist på bilder så bjuder jag på en från Rhodos, för jag längtar efter sol & värme!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0