Dr. Martens

Hejsan! Min helg har varit rätt lugn, åkte hem till Svensta i Fredags och har varit här över helgen. Har umgåtts med min familj och vänner. Det har varit älg hälga också den här helgen så det har varit ganska mycket folk på byn, och igår så följde jag min bror på älg skånks kastningen och han vann faktiskt ganska stort! Sedan på kvällen var jag på filmkväll hemma hos Pernilla med vänner, mys! Ska snart åka tillbaka in till stan och förbereda mig inför en ny skolvecka, och då åker mina nya kängor med för nu är dem fixad för att använda. Tycker dem är så snygga och kommer att passa bra till många olika outfits!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, dessa skor är så sjukt snygga! :)

Svar: Ja visst är dem! :)
None None

2012-09-02 @ 22:44:33
URL: http://wickmanelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0