Dip dye shorts

Hejsan, idag efter skolan mötte jag upp Klaudia på stan och vi gick runt och kika lite i affärer tillsammans. Jag hittade ett riktigt fynd på Gina, dessa dip dye shorts för endast 29 kr. Jag trodde inte att prislappen stämde men det gjorde den! Har velat haft dessa i sommras redan men tyckte att dem var lite för dyra då dem kostade 400 kr. Jag kommer att använda dem med tunna strumpbyxor inannför nu i höst/vinter. Klaudia köpte sedan två väldigt fina toppar på Villa. Ni kanske får se dem på hennes blogg, Klaudiaas.blogg.se
 


 
 

Kommentarer
Postat av: klaudia

shoppingen blev lyckad hihi^^, shorten är jätte snygga!<3

2012-09-12 @ 10:12:20
URL: http://klaudiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0