Helg!!

Hejsan! Tycker det är riktigt skönt med helg, och gårdagen vart riktigt lyckad! Ida och klara kom hem till mig och så åt vi tacos och myste, senare på kvällen var vi med lite folk från klassen hos en tjej som heter Linda. Riktigt roligt hade vi det, och det känns bra att börja lära känna varandra! Idag har jag inte gjort mycket alls, kom nyss hem till svensta och ska nu äta god middag. Känns så lyxigt att få maten serverad när jag kommer, eftersom att jag måste laga maten själv när jag är i stan. Sen ikväll blir det nog chill kväll här hemma, och imorgon ska jag följa med Maria och plocka kantareller.
 
Mina fina vänner, är så glad att jag fått lära känna er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0