Första Oktober

Hejsan, nu var det en ny vecka igen och även en ny månad.. fattar inte att det redan är Oktober, tycker att tiden bara rusar iväg. Efter skolan idag så stack jag och handlade lite matvaror, för min kyl var nästan alldeles tom. Kikade även runt lite på stan, innan jag gick hem. Jag hittade en väldigt fin enkel svart väska på stan som jag bara måste ha, perfekt att ha på skolan. Sen kom mamma och pappa hit för nån timme sedan och nu är dem på föräldramöte. Men nu måste jag börja läsa och svara på frågor om politk, för vi har prov på det snart. Ska göra mig lite fruktsallad med vaniljkesella, så att pluggandet blir lite roligare! Hörs sen, Puss.
 
Här ser ni min andra tröja som jag köpte i Stockholm, en grå flätstickad tröja från Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0