Wonderstruck

Hej, igår hade jag en trevlig kväll med vänner. Vi gjorde inte så mycket, kollade på film, prata och så men de var mysigt ändå. Sen idag skulle jag egentligen åka till Svenstavik med bussen vid tolv, men ja de gick ju inte så bra eftersom den tydligen var inställd.. typiskt! Ville åka hem till Svensta idag, kände inte för att fixa med allt som man måste när man bor själv och så ville jag träffa familjen. Men som tur är har Klaudia flyttat in till stan och bor bara en gata nedanför mig, så nu sitter jag i deras lägenhet och tar de lugnt sen får jag se om jag tar mig till Svenstavik idag. 
 
 
Jag tycker väldigt mycket om Taylor Swift, hon sjunger så bra och gör bra musikvideos. Tycker även att hon är så fin. Nu har hon ju lanserat en egen parfym också, utseendet på den är väldigt fin men jag skulle vilja veta hur den doftar. Någon som luktat på den? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0