Mer från Stockholm.

Hejsan, nu kommer lite mer bilder från förra helgen när vi var i Stockholm. Hade som sagt en väldigt trevlig helg. Vi gick runt på stan hela dagarna, och var in i alla möjliga olika butiker och de blev en hel del shopping för oss alla! Sen käkade vi lunch på kungshallen en dag och den andra på subway. Blev även lite fika mys på waynes coffee, där fikade jag blåbärspaj och chai latte. Om ni inte har de förut så tycker jag verkligen att ni ska prova chai latte på waynes, verkligen hur god som helst! På kvällarna tog vi det mest lugnt med god mat och film mys ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0