Back to school

Hej alla! Just nu sitter jag i min lägenhet, har tänt massa ljus, dricker te och så skriver jag på en uppsats. Känns lite drygt att börja nu igen efter lovet, eftersom vi har ganska mycket prov och inlämningar som ska in. Fast det var väldigt roligt att träffa klassen igen. I Lördags åkte jag ändå till Svenstavik, kunde åka med några jag känner till som skulle förbi där. Mysigt att träffa min saknade lilla vovve och såklart resten av familjen med. Igår var vi bort bjuden på middag, där bjöds det på fläskfile till varmätt och panacotta till efträtt, väldigt mumsigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0