Virkade plagg

När jag var i Shanghai köpte jag lite olika virkade plagg, ni kanske har sett en skymt av dem förut på bloggen.. men här kommer tydligare bilder. Den första är en blommig topp som räcker till naveln, tänker mig den med en bandeu topp inannför och shorts till. Den andra är en gul liten klänning, den kommer jag nog både använda som klänning riktigt varma dagar eller stoppa in lite slarvigt i ett par shorts så det blir mer som ett linne. Den tredje är min favorit, en söt virkad väst med långa fransar som passar till det mesta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0