Life changes

Hejsan, igår hade jag en mysig dag tillsammans med Victoria, vi var på stan hade innebandy träning o.s.v, resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, men det blev inte riktigt som det var tänkt kan jag säga iallafall.. Idag har jag varit på stan och shoppat lite, sen gick jag till Maria. Vi kollade på bilder, så bjöd hon på god middag och jag fick äntligen mina lång klänningar från Shanghai. Riktigt fina! Blev att jag stannade och sover i stan inatt oxå, sen imorgon är det träning igen. Men ha en trevlig Lördag kväll allihopa! Puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0