Shopping lista

Någon av dessa snyggingar från Ginatricot ligger högst upp på min shopping lista just nu, jag har dem vita shortsen till vänster sen förut. Så nu skulle jag gärna vilja ha dem under, i färg och nitar. Har även kommit in lite nya modeller på hemsidan. Riktigt snygga!



Jag är även ute efter den perfekta ärmlösa skjortan, tycker dessa från Monki är riktigt snygga!

Sen vill jag ha ett par riktigt färgstarka jeans shorts i sommar (köpte förut ett par på Ginatricot, men dem åkte tillbaks eftersom jag tyckte dem var för ljusa) Det passar tillsammans med en vit virkad eller stickad topp, men också riktigt snyggt med en enkel skjorta till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0