Lång helg!

Godmorgon! ♥
Jag hade ingen lust att skriva igår kväll, kom hem ganska sent och var trött efter en dag på skolan och sen besök på wargen. Det verkade iallafall väldigt bra där, det var en kvinna som visade mig runt och svarade på frågor som jag hade. Haha det var lite pinsamt när hon bara följ med här, vi gick in i ett klassrum som jag trodde var tomt.. men där var det en klass som satt och jobbade. Hon presenterade mig och sa att den här tjejen har sökt hit till hösten, alla kollade på mig. Men inte nog med det, kände även några i den klassen! Fast jajja man ska väl inte vara blyg?!

Idag händer inte så mycket, man vill ju bara gå och lägga sig när man ser vädret ute. Men får väl ta itu med lite saker här hemma, plugga lite och städa kanske? hörs inte så speciellt roligt, men det måste ju göras så lika bra att göra det när det ändå inte är fint väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0