Fynd från secondhand

Glömde att visa upp mitt skärp som jag "köpte" på second hand butiken i svensta för någon dag sen när jag var där med Klaudia. Jag följde med henne för hon ville hitta ett par jeans som hon kunde göra om till snygga shorts (ni kan säkert få se resultatet på hennes blogg framöver, Klaudiaas.blogg.se) när hon hade betalat hittade jag det här snygga skärpet för endast en tia, fick det faktiskt gratis pågrund av att det var lite slitet. Men det gör ingenting tycker jag, gillar framförallt det snygga mönstret i skärpet. Kommer att använda det till höga shorts eller till klänningar i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0