Fruktsallad x2

Hej hej allihopa! Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med min bästaste momma. Vi har sytt om kläder, jag har klippt av ett par byxor till shorts och pimpat dem med nitar. Passar på att göra sånt när det är så kallt och trist väder. Tänkte visa resultaten av kläderna senare här på bloggen..
Nu ikväll ska jag börja skriva lite på en svenska uppsats som egentligen skulle varit klar i Torsdags, men först ska jag och mamma mumsa på en varsin skål med fruktsallad och vanilj kesella. Ha en mysig Lördags kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att vi nästan har samma blogg-namn! Du har en väldigt mytsig blogg med fina bilder och intressant läsning. Fortsätt så! Kram

2012-05-06 @ 10:00:47
URL: http://maatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0