Me today

Hejsan alla fina läsare! Idag var det måndag igen, vilket betyder en ny vecka med chans till helt nya möjligheter.
Min dag har varit helt okej, började skolan med samling och vi kollade igenom ett bild spel från våra år tillsammans i klassen. Sen hade jag sy slöjd där jag håller på att sy ett par blommiga slappa byxor. Sedan hade jag även spanska nationella och efter lunch HK, där vi fick lära oss olika saker som vi speciellt har nytta av när vi flyttar själva. Så som hur man steker kött, gör sås, kokar sylt o.s.v. Men nu ska jag mysa, ta lite fika och njuta av att jag knappt har några läxor den här veckan. Puss hej!


Jeans skjorta från BikBok // Linne från Weekday // Halsduk från Rut m.fl // Skinnbyxor från Gina // Converse från Shanghai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0