Bruna sandaler

För några dagar sen köpta jag dessa fina sandaler på skobutiken här i Svensta, tänkte köpa såna här förrra sommaren också. Men eftersom att jag har så smal fot åker den fram när jag går, så att tårna sticker fram jätte mycket. Kan säga att det är super störigt! Men min mamma hittade lösningen, hon köpte ett slags halksydd när hon var i stan igår, man stoppar in det i skon för att foten inte ska åka fram. Det funkade superbra, så nu kan jag äntligen få använda snygga sandaler jag med! Kommer använda dem till allt i sommar, klänningar, kjolar och shorts. Jag funderar på att ha dem på min skolavslutning på kvällen. Tänkte ha en blommig lång klänning, dessa sandaler och snygga accessoarer till!


Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0