Ny kategori-Shanghai 2012

Hejsan, nu är det verkligen nära tills jag åker. Det ända jag tänkt på idag är saker inför resan, och jag fattar inte varför jag känner mig så nervös. Kanske för att jag ska resa så långt bort, kommer ta nästan ett dygn från att vi är hemma tills vi kommit fram till Mickes lägenhet i Shanghai. På tal om Micke så pratade jag med han igår på skype, han berättade om lite vad vi kan besöka och saker att göra i Shanghai och så klart om shoppingen. Jag kommer säkert att bli alldelles tokig av att gå i alla butiker. Sen så är det inte speciellt varmt i Shanghai den här årstiden, Micke sa det var runt 5-10 grader. Vi ska bland annat besöka den tredje högsta byggnaden i världen, Shanghai finicial center och jag hoppas vi ska till den kinesiska muren, men det är ganska långt till Peking från Shanghai så får se om vi hinner det.

Hur det kommer bli med uppdateringen medans jag är där vet jag inte riktigt, men ska pröva att hinna med och blogga från ipaden och kanske från Mickes dator. Men sen så kommer jag ju såklart att visa bilder när jag kommit hem igen, och allt kommer ligga under min nya kategori Shanghai 2012. Ha det så bra nu, så hörs vi! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0