Update, 4 mars

Har precis kommit hem från en härlig skid tur på femton km tillsammans med pappa, vädret är ju helt underbart! Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska iallfall ut med min lilla vovve på en promenad och så ska jag fortsätta packa inför resan, nu är det bara 2 dagar kvar! börjar nästan få lite resfeber, brukar inte bli nervös inför att resa.. men nu är jag det. Sen ikväll ska jag vara med min fina vän Maya, hoppas bara att hon känner sig frisk. Ha en mysig Söndag, Puss!



Här är en av bilderna som jag tog för någon vecka sen utanför mitt hus, vintern kan vara så otroligt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0