Underbar resa!

Hejsan, som jag förstod innan resan så har jag haft det fullt upp och har därför inte haft tid att blogga så mycket. Men resan har iallafall varit helt underbar! Speciellt min sista dag och kväll i Shanghai, vi har shoppat hela dagen och när Micke och Heidi slutat jobbet åkte vi till en helt underbar resturang med utsikt över hela Shanghai! Kommer inte att kunna berätta om allt roligt jag varit med om, men när jag kommer hem ska jag visa en massa bilder och försöka förklara och berätta så gott jag kan! Hörs när jag är tillbaka i Sverige, Puss.
Bilden är tagen utanför den franska resturangen som vi åt middag på ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0