Kreta 2010

Andra gången jag åkte till Kreta med mamma och Johan beställde vi en ospecificerad resa, och vi hamnade på ett fem stjärnigt hotell som verkligen var hur fint som helst. Hotellet låg alldelles vid havet så utsikten var underbar från våran balkong. Jag älskar verkligen Grekland! det är så fint där, maten är underbar och vädret är perfekt. Till sommaren hoppas jag att det blir en resa på två veckor till Rhodos, den staden är förutom allt fint också ett ungdoms ställe med håll igång på kvällarna. Hoppas att det blir som planerat, kan inte säga mer än så.. men isåfall kan det nog bli en av mina roligaste resor hittills!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0