Framme!

Nu är vi äntligen framme efter en väldigt lång resa, Micke mötte upp oss och visade oss till lägenheten men sen var han tvungen att åka tillbaka på jobbet. Så nu är vi här i lägenheten som ligger på 16 våningen i ett 37 vånings hus! Har börjat packa upp och fixat, men nu måste jag gå och vila en stund innan jag orkar dra ut på stan. Man känner verkligen av jetlagen eftersom det är sju timmars tidsskillnad jämfört med Sverige.

Lägenheten är som en "hotell lägenhet" där jag har ett alldeles eget badrum och sovrum med dubbel säng och en underbar utsikt över Shanghai.
(Kommer att visa mer bilder från lägenheten senare)


Kommentarer
Postat av: Zandra Gustafsson.

Hoppas du får det underbart! :)

2012-03-07 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0