Skolavslutnings klänningar

Fick en kommentar förut om jag skulle kunna ge tips på skolavslutnings klänningar och vad jag ska på mig, tycker att det kan vara svårt att tipsa om eftersom att alla har sån olik smak! Men här kommer iallafall lite insperation, jag tycker att det är riktigt snyggt med både långa och korta klänningar. Själv så ska jag ha en kort klänning på dagen och pumps till, sedan på kvällen blir det lång klänning och enkla sandaler till. Jag tänker ha färgglada klänningar, tycker det är lite uttjatat att man måste ha vit klänning, men jag tänker inte visa kläderna innan skol avslutningen, känns som att jag vill ha det lite som en överraskning. Men självklart kommer jag att visa upp bilder från skolavslutningen efteråt och då kan jag ju visa "outfitsen" då! Här kommer några riktigt fina klänningar som jag tagit från Kenzas blogg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0