Första Juni.

Hejsan allihopa! Nu var det helg igen och veckorna bara flyger fram. Har inte haft tid att blogga så mycket den här veckan, för det haft varit fullt upp med det sista skolarbetet i grundskolan! Har varit ganska skol less ett tag nu oxå, men jag tycker ändå att jag hållt i bra. Sen idag fick jag reda på att jag kommer få MVG i svenska, så jag känner mig riktigt stolt! I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men ska iallafall inte plugga. Tycker det är synd bara att det är så himla kallt och blåsigt ute, det är ju faktiskt första juni idag! Men det är väl så här den svenska sommaren är, tur att jag snart drar till Grekland! Men nu kanske jag ska ta och passa maten som jag börjat laga, vi hörs sen! Puss  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0