Shopping i Rhodos stad

 
Här kommer lite bilder från min och mammas alla shopping rundor i Rhodos stad. Det fanns jätte många fina butiker där, skulle kunnat handla ihjäl mig haha.. men de butiker jag handlade mest på var Zara som även finns här i Sveige, iallafall i Stockholm. Sen handlade jag på en butik som hette Bershka, där fanns det superfina kläder som inte var så dyra. Jag tyckte den affären påminde lite om Gina här hemma, men då känns det roligt eftersom inte andra här hemma har likadanna kläder som mig och även att se en helt ny butik.
 
Jag kommer visa närmare bilder på det jag köpt också sen, men det tar lite tid att få till bra kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0