magkorta toppar

Något som jag bara verkligen älskar inom mode världen denna sommar är "magkorta" toppar, eller så kallade bustier. Jag har samlat på mig ganska många redan, så jag tänkte visa upp dem tillsammans. De som ligger längst bak har jag haft ett tag, den svarta och blå blommiga är från Gina, den till höger med små jordgubbar är från H&M och den som är i jeans och virkat köpte jag i Alanya förra sommaren. Den som är i neon färger med blommer köpte jag däremot alldelles innan jag åkte till Rhodos och den mintgröna köpte min mamma till mig idag när hon var in till stan med en kompis, även dem två från Gina. Matchar dessa skönheter framförallt med höga shorts, men även några av dem till min vita plisserade kjol och enkla svarta kjol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0