Kreta 2006

Har suttit och kollat på gamla foton, och är väldigt glad över att jag fått rest så mycket under mina femton år. För det finns hur många spännade, vackra och härliga länder och platser som helst! Och om jag har tid och råd när jag är vuxen så kommer jag vilja resa till en massa fler länder, och kanske till och med flytta till något annat land! Kommer att visa lite bilder från mina olika resor, i några inlägg framöver. 
Sen jag var i Usa 2005, innan dess har jag bara bilder i fotoalbum. Så det kommer jag inte visa några bilder ifrån, men jag minns ändå inte så mycket av dem resorna eftersom jag var ganska liten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0