Schweiz 2010

Jag har släktingar som bor i Schweiz, och min kusin Karina skulle gifta sig i Juli 2010 så då vart jag, pappa, Elisabet, Micke och Heidi bjudna på bröllop. Det var ett jätte fint bröllop där dem gifte sig ute på dagen och sen på kvällen hade dem en stor fest, där dem bjudit in familj, släkt och vänner. Eftersom Karinas mann kommer från Kanada och hon från Sverige och dem bor i Schweiz, så var det mycket folk från olika länder. Efter bröllopet stannade vi kvar några dagar till och bodde på ett jätte fint hotell i Verbier, en by som ligger i Alperna. Någon gång skulle jag vilja åka dit när det är vinter så man kan åka skidor i Alperna, det vore väldigt roligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0