Me today

Hejsan, den här dagen har inte varit en av mina bästa precis. Har först och främst sovit jätte lite inatt för vi kom hem sent från matchen igår, som vi förlorade med 10-0! Jag fattar inte hur det kunde gå så dåligt, och det gick inge bra på matte provet idag. Sen är det lite andra saker oxå som inte gör det bättre precis. Men det kommer ju hela tiden nya dagar, så man får se det positivt helt enkelt.


Idag hade jag på mig min nya kavaj. Den har helt klart blivit ett av mina favorit plagg, som går att matcha med det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0