London 2008


Här är en bild på pappa när han står vid drottnigens slott.

Bild på kända klock tornet Big Ben och den väldigt gamla bron Towerbridge.

När man är i London får man såklart inte missa att vara till madame tussauds. Där finns vaxdockor som föreställer en massa olika kändisar. På bilderna kanske ni ser att de föreställer Keira Knightley, Angelina Jolie och Brad Pitt, Einstein och drottningen & kungen av England.


Här bilder från ett enormt hjul som kallas London eye, det är en stor turist attraktion så jag och pappa tänkte att vi inte fick missa att åka den, och de var jätte häftigt för man såg utöver hela London.

Här är några av alla bilder från när jag och pappa var till London för fyra år sen. Det var en intressant resa där vi var och kollade på många kända ställen och byggnader som man bara ser på filmer annars, så det kändes häftigt att få uppleva det på riktigt. Det var lite synd bara att jag inte var så värst mode intresserad då, för det finns hur mycket klädes butiker som helst där. Men jag kommer säkert att resa dit snart igen, för jag gillade verkligen den staden. Skulle till och med kunna tänka mig att flytta dit ett tag, kanske plugga eller bara jobba med någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0