Inför Kina resan

Jaa... bilden berättar ungefär vad jag hållit på med hela denna lördag kväll, är hur många papper som helst som ska skrivas i för att vi ska få åka till Kina. Jag fattar verkligen inte varför? Vi ska ju bara åka och hälsa på min bror Micke och bo hos han en vecka. Det är typ tusen frågor på engelska om vilka vi är? vart vi rest förut? o.s.v, så det tar ju lång tid bara att förstå, och sen att kunna svara på engelska också. Men nu är jag iallafall äntligen klar, och kan skicka in det där visumet. Så nu ska jag bara kolla på tv, äta blåbärspaj och chilla resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0