Bröllops duellen

Ligger just nu i soffan och kollar på bröllops duellen, en väldigt bra och lite galet rolig film. Så om ni inte sett den förut så tycker jag verkligen ni borde se den!

Emma (Anne Hathaway) och Liv (Kate Hudson) har varit bästa vänner hela sitt liv. De har planerat sina drömbröllop hela livet. När det väl är dags att gifta sig lyckas båda få hjälp av sin största idol, bröllopsgurun Marion St. Claire (Candice Bergen). Det visar sig så småningom att något gått fel i inbokningen av bröllopen. Istället för olika datum, kommer nu bröllopen att äga rum på samma tidpunkt, vilket inte är möjligt eftersom väninnorna ska vara brudtärnor på varandras bröllop. Någon av dem måste ändra lokal, men ingen vill och snart är kriget dem emellan ett faktum.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0