Tisdag

Hejsan! Jag sitter just nu i lägenheten, tar det lugnt och dricker en latte. Det är skönt efter en lång dag på skolan, jag slutar vanligtvis klockan två på tisdagar. Men eftersom att min grupp på historian hade redovisning idag efter skolan, så slutade jag inte för än halv fyra. Nu ska jag packa lite eftersom jag har innebandyträning ikväll. Puss
 
 
Har satt upp två olika texter här i lägenheten, en ovanför min garderob och en i vardagsrummet. Tycker det blev riktigt bra. (färgen är egentligen helt svart, det är blixten som gör att det inte ser så ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0