Torsdag kväll

Hejsan allihopa! Min Torsdags kväll består tyvärr endast av att göra läxor, jag håller på för fullt med att skriva klart en svenska uppgift som ska vara klar tills imorgon. Men med en kopp te, och min nya mysiga byxdress på mig känns det ändå ganska okej. Byxdressen var en av sakerna jag fick hem från ellos idag (kan visa en tydligare bild på den sen) det var även något som inte passade så det ska jag skicka tillbaka. Blir nästan alltid något som inte blir bra när jag beställer hem kläder. Men det mesta tyckte jag ändå var riktigt fint och passade bra!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0