Packar inför Helags

Just nu packar jag för fullt inför våran helags tur som börjar imorgon, vi ska vara borta i två dygn och sova i stugor på Helags fjäll station. Kommer nog bli en riktigt rolig och mysig tur med min älskade klass. Jag hoppas på att det blir fint väder.. men det såg tyvärr ut som det skulle bli ganska kallt och blåsigt, så det gäller att jag klär mig varmt!
Vi hörs om några dagar, Puss!



Bilden är tagen från Ljungdalen förra året, jag älskar vår/vinter tiden.. men i år har det inte varit så bra väder som det brukar vara den här årstiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0